مودبيان ، «قرارداد» را به صحنه مي‌برد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
داريوش مودبيان قصد دارد در صورت ايجاد شرايط مناسب نمايش «قرارداد» را ارديبهشت‌ماه سال آينده در سالن چهارسوي مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد.

مودبيان که پيش از اين قصد داشت نمايش «قرارداد» را در بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر به صحنه ببرد درباره اجراي اين نمايش به مهر گفت: به دليل شرايط کاري و سفري کاري که پيش‌رو دارم از اجرا نمايش در جشنواره تئاتر فجر منصرف شدم ولي قصد دارم تا اين اثر را بعد از جشنواره به صحنه ببرم.

وي درباره زمان و مکان اجراي نمايش افزود: پيشنهاد من براي اجراي نمايش «قرارداد» ارديبهشت‌ماه سال 90 و سالن چهارسوي مجموعه تئاتر شهر است. تمرينات نمايش را به نوعي شروع کرده‌ايم و حتي طراحي صحنه نمايش هم انجام شده است. اميدوارم توافقاتي که در زمينه اجراي عمومي «قرارداد» شده است به بسته شدن قرارداد هم منتهي شود.

نمايش قرارداد ، نوشته اسلاومير مروژک است که توسط داريوش مودبيان ترجمه شده و قرار است پارسا پيروزفر و مودبيان در آن به ايفاي نقش بپردازند. رحيمه صباحي طراح صحنه و لباس و ارشام مؤدبيان مدير اجرا و آهنگساز نمايش «قرارداد» هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: